Vintern kan komma nu

Jag har fått kläder.

Efter årtal av smädelse riktat mot stackars frysande hundar med div kläder på sig gick matte och köpte ett täcke till mig.

Jag måste erkänna att det är varmt och mysigt.
Passformen är lite sisådär för den är tillverkad för hundar, men varmt och gott är det.
Syns gör jag också!

 

 

Oaktat värmen gör jag våldsamt motstånd när täcket ska draperas på grisen.
Det är en principsak faktiskt.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

