Winter is coming

Häromsistens var det lite snö.
Jag är VERKLIGEN inte förtjust i snö.

Det är kallt och halt och ganska onödigt.

Matte och husse tycker att jag är fjantig men jag har frågat om inte de ska gå lite barfota och tvingas gå på toa ute.
Det ville de inte.

2016-11-08-10-25-13

Det är FINT med snö, det håller jag med om.
men man KAN faktiskt kolla på snön genom fönstret och gå på toa inne.
Detta är en ständigt närvarande diskussion hemma hos oss.

2016-11-08-10-27-25

Oavsett vad jag tycker om snön är jag inte alldeles säker på att jag tycker att det här är så mycket bättre…

2016-11-04-05-17-58

Kan det inte bli sommar nu?

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

