Hjälper till med gympan

Matte envisas med att göra gympa på golvet så då envisas jag med att hjälpa till.

Jag är jättebra på crunches!

IMG_20160818_183104
IMG_20160818_183116

En liten puss fick jag snika till mig också.
Matte sa att den bar grusig men jag tror att hon överdriver.

Bara för att jag hade varit jättesnabb och snott till mig en halv hallonrem på kvällspromenaden strax innan så måste hon hålla på och sura.

Hade hon varit lite snabbare hade hon kanske kunnat bärga hallonremmen…

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

