Sommarkollo i Dalslandet

När matte och husse var ute och bilade i Norrlandet var jag på sommarkollo i Dalslandet.

Där fick jag sola och förmiddagsvila med gammelhusse:

3

 

Jag fick ibland vara ute helt själv (fast de bevakade nogsamt från fönstret så att jag inte smet över till grannens hallon):

4

 

Ibland bäddade jag ner (nästan hela) mig inomhus i min soffa:
2

 

Jag letade mat under matbordet (men de städar ju så jädra noga så jag hittade inget):

1

 

Slutligen försökte jag ofta och frenetiskt att ta mig in i det tillfälliga köket.
Det gick inte så bra att komma över grinden, men tro mig – jag försökte!

2016-07-23 18.34.54

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

