Välkommen våren!

Idag är det Första maj.

Det betyder att det var Valborg igår.

Vilket i sin tur betyder att hushållets femtonåring (snart sexton) har tröttmössan på idag.

Igår hällde jag i sann Valborgsanda i mig starkcider och slocknade sedan på soffan.

När jag vaknade till igen (med kortare klövar) och tyckte  att de andra var hemskt tråkiga hade vi en liten diskussion om lämpligheten i tidpunkten.

Ungefär fyra gånger hade vi den diskussionen innan husse gav upp och gick upp.

Nu är jag lite trött, ska nog tillbringa dagen i soffan tror jag…

img_2093

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

