Grymt sa grisen.

Jag har ju glömt att visa två bilder från när jag var på kollo sist.

1. Den stackars grisen får inte komma in.

Där stod jag och väntade och väntade och aldrig blev jag insläppt…

2016-03-04 15.15.45

Det är lite orättvist att inte alla når upp till ringklockan.
Tittar man riktigt noga på bilden ser man att gammelhusse är på väg faktiskt.
Det kanske inte var så länge som jag stod och väntade nu när jag tänker efter.

2. Den stackars grisen fick ingen semla

 

Trots min optimala position där mellan matte och gammelmatte blev det ingen semla.
Himla taskigt om ni frågar mig.

2016-03-04 15.49.32

De andra hävdade att jag nyss fått mat och det stämmer i sak.
Men det var ingen semla!

Det är grymt att vara gris ibland!

Bonus.

Så här bra har jag det på kollot när det kommer snö.

2016-03-27 23.38.57

Matte och husse säger att jag är bortskämd men jag och gammelhusse & gammelmatte säger att de kan prova att kissa i midjehög snö så får de se hur kul det är!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

