Vår!

Fler vårtecken:

  1. Solsessionerna på köksgolvet har börjat.
    Brorsan får ligga på kudden (jag avskyr den kudden, den är halkig och prasslig) och jag sträcker ut mig på filten!

    2016-03-19 11.49.43

  2. Ödlejäkelns brunstperiod inleds.
    Det betyder att han ska hålla reviret tomt på rivaler.
    Eftersom det är tämligen ont om reptilrivaler hemma hos oss får han hålla till godo med att jaga mig.
    Lucky me!

    Tex. får jag inte vara på vår gemensamma favvomatta under köksbordet.

    2016-03-18 17.00.12

    Pilutta ödlan som måste vara inne i sitt terrarium på dagarna.
    Jisses vad jag tillbringar mycket tid på köksmattan på dagarna.
    Win!

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

