Gröna gräsmattor (med inslag av brunt)

Det var den vintern det.

Nu har all snön men inte alla hundskitar regnat bort.

2016-01-26 16.22.37

Jag är glad för att snön är borta men är inte fullständigt övertygad om att jag gillar det här med blåsten i kombination med regn.

Husse säger att det beror på att vi bor på västkusten men jag hävdar att det finns vind på andra ställen också.
En liten sanning kanske det finns i det han ställer men jag trivs bra här på Bästkusten ändå.

Nu kommer snart våren, ljuset och värmen och DET mina vänner, det går inte av för hackor!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

