Nu är glada julen slut 

Nu har vi kastat ut julgranen, ätit upp pepparkakshuset och tagit ner fejkgodiset.
2016-01-02 23.00.38

Julen har varit lång och mysig så det är lite trist att den är över.
Vi har haft fina besök och lata dagar.

En dag kom svägerskan med båda grabbarna + grabbarnas mormor och hälsade på.
Det var mycket trevligt (en bidragande orsak var den stora påsen med popcorn som snälla mormorn hade med sig)!

Jag och minstingen lekte lite i köket.
Efter ett tag tyckte han tydligen att jag liknande en gåvagn mer än en lekkamrat så jag fick hålla mig på lite avstånd.

IMG_7844

Nu längtar jag lite efter våren.
Matte säger att det inte är nån vits att längta än men jag kan inte riktigt hjälpa det…

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

