Värmlandsbesök

Vi hade finbesök från Värmland här i helgen.

Det var trevligt med promenadsällskap faktiskt.
Han håller liksom bort de vanliga bjäbbvovvarna och springer med glädje fram och nosar dem/låter sig nosas i rumpan.
Asbra.


2015-10-11 09.35.48

Det var intressant att se att han var matte lika behjälplig i köket som jag brukar vara.
Jösses, som hon gapade när hon hade två svarta snubbeltrådar som hjälpte till under matlagningen.

download_20151011_222650

Det enda jag inte gillade var när jag hade lagt mig till so under soffbordet och den lilla hårbollen fick hoppa upp i soffan.
När jag försökte komma upp sa husse att det var fullt.

Vafalls.
Det är ju min soffa.

Matte försökte förklara att det redan satt tre personer och en hund där och att jag faktiskt låg på golvet sedan tidigare men ändå…

2015-10-11 10.44.52

Nu har de åkt hem, soffan är åter intagen och ordningen är återställd.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

