MotoGP-söndag

Efter att ha gjort ett tappert väckningsförsök 04:40 utan vidare framgång var jag tvungen att få i mig lite energi.
Eftersom latmaskarna här hemma inte direkt jobbade livet ur sig för att utfodra den arma grisen fick den stackars grisen skaffa sig mat på egen hand.

image

Som tur var så hade matte och lilla fröken W flyttat in tomatplantan i fredags och till min stora (jakt)lycka fanns det en mogen tomat redo att ätas av grisen.

Något förvånande blev det inga stående ovationet från sömntutorna när de väl vaknade och såg att jag hade fixat min egen frulle.

När de hade kommit över sin chock gick rutinerna tillbaka till det normala och nu ser vi MotoGP från Aragon.

image

En helt vanlig söndag alltså!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

