Äta ute

När det är sommar och sol ska man äta ute har matte sagt.
Jag trodde det involverade restaurangbesök men det visade sig betyda att jag fick äta på gräsmattan.

Ja, jag behövde inte äta gräset alltså (fast det gör jag ibland ändå, det är gott ju).

IMG_6498IMG_6504IMG_6506

Snart är äpplena mogna också och då finns det ännu mer att äta ute.
Tyvärr är gammelmatte & gammelhusse väldigt kvicka på att plocka in äpplena så fort de trillar ner så jag måste vara både listig och snabb för att hinna få i mig nåt.

Jag tror att jag ska öva på tomatplantan på balkongen så länge…

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

