Semester!

På min semester var jag först en stund på Panget.
Det var lika bra som vanligt, jag fick massor av popcorn och uppmärksamhet.

När matte och husse kom hem från stora staden i öster packade vi om oss och åkte till Dalslandet.

Jag fick alltså åka bil igen.
Inte så skoj.
Som tur var fick jag rasta på vägen.

Jag är den lilla pricken bakom den bortre lyktstolpen, försökte komma så långt bort från bilskrället som jag kunde…
2015-07-12 17.02.07

Väl framme i Dalslandet var det mysigt som vanligt.
Gos, gräsmatta och lugn & ro.

Gammelhusse kliar mig på magen om jag ber snällt.
Till och med när jag ligger under bordet.

Det var lite obekvämt att ligga på bordsbenet men vad gör man inte för lite magkli?

2015-07-17 - 22015-07-17 - 4

2015-07-17 - 1

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

