Finlunch

Idag hade vi finbesök på lunchen jag och matte.
Livräddarkompis B med dotter L kom och hälsade på och gick med mig på promenaden.

Hon var väldigt glad och trevlig det lilla livet.
Skrattade och lärde sig fort att jag inte inte var vovv-vovv utan giiis.
Smart alltså.

2015-08-05 13.30.41

Jag visade henne min promenadväg och försökte visa lite snygga moves (smita ut på gatan mellan bilarna och sånt).
I det stora hela var det mycket trevligt med lunchbesök!

Nu ska jag ta igen mig på balkongen.
Det är första dagen på hela sommaren som det är tillräckligt varmt och o-blåsigt så att det kan vara öppet hela dagen, tjiho!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

