Meducin

Varannan dag i två veckor har jag fått en sån där (kanyl, inte tändsticksask) instucken bakom örat.
Det ÄR faktiskt lite synd om grisen…

2015-06-16 08.26.08

Nu är det åtminstone slut på det!
Jag ska fortsätta äta lite medicin ett tag till. Det gör inte så mycket för den smakar inget och gör inte ont…

Matte mumlade nåt om veterinär men jag hoppas att jag hörde i höre.
Jag är ju fortfarande helt slut efter min sjukdom och efter midsommar.
Det var skoj men uttröttande för en stackars (stad)gris att vara på landet så länge.

Nån annan dag ska jag berätta mer om midsommar.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

