Inte min idé.

Häromdagen såg det ut såhär:

2015-03-24

Lunch ute, solsken och värme.
Alla var nöjda och glada och livet såg ljust ut.

Nu ser det ut såhär:

Jag är inte jättenöjd kan jag säga…

Det ryktas om att jag ska få komma hem till min gata i stan igen snart, måleriet är klart.
Hoppas att det inte är snö där.
Då stannar jag hellre kvar här.

Inomhus är det ändå rätt OK måste jag tillstå.
Grillgaffelgos och egen soffa.

2015-03-22

Ibland får jag tjata lite på honom men för det mesta är han på alerten direkt.

De är bra, min gammelmatte och gammelhusse.
Mycket bra.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

