Senaste nytt!

Jaha.
Här är jag och gottar mig på kollo och tror att det enda som händer på hemmaplan är att nån gubbe i vita kläder stökar till det och flyttar på min soffa.

Sen visar det sig att familjen O har blivit större.
Matte och husse har blivit faster & farbror igen.
Han är väldigt liten.
Och väldigt söt.

IMG_0361

Välkommen lilla A.
Jag kommer snart hem och ska lära dig allt jag kan.
Med tanke på att du redan behärskar ”inbäddande i filt” verkar du vara på god väg mot högsta betyg!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

