Kollo utomhus

Det är inte bara inne på golvet som det är kallt.
Även utomhus är det lite kyligt.

I onsdags försökte jag sola vid husväggen.
Marken var tyvärr alldeles för kall för en grismage att lägga sig på så jag fick stå-sola.

Helt OK för att vara början av mars ändå tycker jag.IMG_0262

När jag har varit på mina kompostrundor får jag knäckebröd av gammelhusse i fall jag kommer när han visslar.

image

Jösses vad jag springer!

IMG_0267

Fram & tillbaka.
Fram & tillbaka.

Tur att det är så gott med knäckebröd!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

