Kollo inomhus

Jag är på kollo i Dalslandet!

Det ska målas om i lägenheten och då är jag tydligen inte till att lita på så matte tog med mig och åkte bil.
Jag var ganska snäll nästan hela vägen.

Här på kollot är det full fart!

IMG_0272
Jag vilar med gammlehusse.

IMG_0259
Jag får ryggkli av gammelhusse.

IMG_0256
Och jag väntar (oftast snällt) på maten.

Gammelhusse har opererat ryggen så jag håller honom sällskap hela dagarna.
Det är väldigt trivsamt om än lite kallt på golvet på mornarna…
Som tur är har jag min egna soffa att krypa ner i efter första frukosten är serverad.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

