Hämnden är ljuv…

…eller åtminstone ganska lerig.

Ni som varit med ett tag vet att jag starkt ogillar vatten, vattenpölar, dusch, lera och allt annat som är blött.

Häromdagen fick jag dock tillfälle att nyttja att matte ogillar lera mer än jag.

Hon skulle ha ut mig på svinkall (pun intended) morgonpromenad och det dög visst inte att jag skyndade mig jättemycket med att klara av nr1. Tydligen var det av högsta vikt att den stackars grisen plågades med ytterligare en promenadsträcka så jag kunde få gjort nr2 också.

Då gick jag på pin kiv ner för hela långa leriga slänten.



Gissa om hon såg skojig ut när hon åkte kana (på fötterna tyvärr) ända ner till staketet!

Smutsig på skorna blev hon också.

He he.

Tyvärr slog experimentet bakut en smula eftersom jag tvingades utstå klövtvätt vid hemkomsten.

Typiskt.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

