Bra fötter

Ibland är det en bra kväll och jag får precis så mycket fotgos som jag behöver!
Tyvärr måste matte komma och förstöra hela tiden när jag ligger där och bara slappar…

Nu när du ändå ligger stilla för en gångs skull måste jag kolla till din klöv/tand/haka/öga/fettvalk(!)

20150224_064034

Jag ligger still massor på dagarna, jag vill ändå inte ha nån som stör med plåster eller illaluktande rengöringsmedel eller annat…

20150224_063951

Hur som helst är klöven bra igen, torrsprickan har läkt fint och jag haltar inte längre (bara när jag vill ha sympatier från förbipasserande grannar).
Det tar emot att säga men jag tror att det är tack vare de där förpillrade plåstren och salvorna…

För att inte ta ut mig i onödan får jag åka hiss hela vägen ner till gatuplan och gå ut via källaren ett tag till.
Då slipper jag att gå nerför trappan (uppåt går finfint, mindre belastning på foten då).

wpid-20150226_073916.jpg

Vår källare är lite av en labyrint men jag hittar bra till skillnad från matte som behöver karta och kompass för att hitta till tvättstugan.
Jag ska nog kunna lära henne så småningom..

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

