Stalker+ödla = stödla

Jag har blivit med stalker.

Ledtråd:
Han är liten (ca 1/10 av min vikt), fjällig och orange.

20150130_182756

Om jag går till köket ska han till köket.
Om jag går till soffan ska han till soffan.
Om jag är någonstans ska han vara där.

Det är lite charmigt men samtidigt måste det vara tröttsamt för den lilla stackaren för han bor ju i sitt skåp på dagarna när matte och husse jobbar.

Se så trött han blir, somnar till och med på sin post.

20150130_182805

Jag ska eventuellt låta honom dela soffan med mig idag.
Igår ville jag var själv för det snurrade lite i huvudet efter klövansningen.

Då fick stödlan ligga på köksmattan.
Han gillar köksmattan så det var inte synd om honom om ni trodde det.

Mer synd om mig som blev påhoppad med sekatör.
Hårt är det, livet.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

