Trappträning

Vi får väldigt mycket frågor när vi är ute på promenad.

Från de ganska vanliga:
”Vad äter han?”
”Vad heter han?”
”Bits han?” (japp, hårt, tills det knakar, lägg knäckebröd i skorna…osv)

Till något mer ifrågasättande:
”Är han gosig?”
”Kan ha gå i trappor?”

På A svarar jag: Det beror på mottagaren och på B svarar jag: Klart jag kan!

Jag är jätteduktig på att gå i trappor faktiskt. Mest uppåt är jag duktig, men ner går också bra!

wpid-20141225_144053.jpg

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

