Lilla hissen

Våran nya hiss är faktiskt inte så överdrivet stor.
Jag kan förstå att flyttgubbarna tyckte att det var lite bökigt när de försökte få in hörnsoffan (och terrariet) här.

Jag får i alla fall plats. Och matte. Och husse. Samtidigt.

Sen är det änna knôkat som vi säger här i Götet.
wpid-20141120_174347.jpg

Annars är livet rätt bra.

Jag var på panget i helgen och såg till att de fick jobba lite extra med mig.
Magen (min) hade varit lite besvärlig några dagar innan men allt så att säga löste sig när jag väl kom på plats på panget.
Stackars dem…

Nu mår jag finfint igen och är hemma i min soffa och myser.
Tur att allt är som vanligt!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

