Höstpromenader

 

Nu är det höst och ruskväder.
Nästan alla dagar…

Ibland ser det faktiskt riktigt OK ut på promenaden.

Igår var det till exempel ganska fint och o-regnigt.

wpid-img_20141125_163309.jpg

 

Mörkt är det ju, men det hör liksom till den här årstiden.

wpid-20141125_164324.jpg

 

Det är så mörkt att grisen blir suddig…

wpid-20141125_163739.jpg

 

Suddig i huvudet är jag dock INTE, otroligt osuddig är jag.
Idag var jag tex snäll gris och vaknade INTE före klockan ringde.

När klockan väl ringde blev det dock liv i luckan.
Frukosten var bara lite sen så matte fick bara lite skäll.

Hoppas att det blir bättre frukost-pli imorgon.
Nu när jag var så snäll idag menar jag.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

