Ompyssling.

I slutet av förra veckan var det dags att ta hand om sjuk matte igen.

Hon sov precis hela fredagen vilket var otroligt tråkigt för oss som var hemma med henne.
Vi gjorde vårt allra bästa för att muntra upp henne men det var sådär populärt.

wpid-20141003_134928.jpg

Jag promenerade in i sovrummet och sjöng lite uppmuntrande visor.
Brorsan hängde på så gott han kunde.

Men matte hade huvudvärk, yrsel och ville mest sova.

Hon var mer såhär:

wpid-img_61636781154280.jpeg

Nu är hon bättre igen, full fart som vanligt.
Brorsans och mitt uppmuntrande gjorde tydligen susen.

Hon jobbar idag så jag ska se om jag kan ta mig in i städskåpet och sortera återvinningen. Det borde göra henne glad!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

