Att dela är mänskligt.

…jag är dock inte helt säker på att det är grisigt.
Eller ödligt.

Hursomhelst så fick jag besök i min mathörna häromdagen.

image

Han är väldigt nyfiken.
Och en aning påstridig.

image

Det är helt ok med besök men jag tycker att han kan ge fasen i att provsmaka min mat.
Och bada i min vattenskål.
Återigen – han har ett helt skåp med både badbalja och vegankäk i.

image

Att vara storebror har sina sidor.
De flesta (sidorna) är bra.
Sällskap, nån att skylla på och en krabat som hela tiden vill se vad jag hittar på till exempel.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

