Ständigt denna semester

Jag har varit på semester igen!
Häromdagen fick jag packa mina saker,  sätta mig i bilen och åka ut på ön.

image

image

Där fick jag umgås med Patrik och alla bulldogarna.
Trevligt!

Det finns speciellt en bulldog som är extra trevlig (tyst alltså). Han heter Dogge och kan hoppa rakt upp i luften samtidigt som han vänder sig 360°. Helfestligt!

Någon som inte tycker att jag är speciellt festlig är katten.
Hon heter Spöket och väser så fort hon ser mig. Förr sprang hon iväg när jag kom men nu står hon kvar och låter som ett läckande cykeldäck (fråga matte hur jag vet hur ett sånt låter).
Charmig dam, Spöket.

Min familj verkar ha haft det bra.
Gammelmatte blev firad och solen sken!

image

Nu jobbar vi på att få ordning hemma på vår gata i stan.
Det går långsamt men framåt!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

