Hejdå Svingeln!

Idag har vi packat ner det sista och gjort klart inför flytten.
Imorgon bor vi nånannanstans (efter att vi har burit en himla massa).
Det känns lite sorgligt att lämna min skolgård och min å faktiskt…

Matte och husse tycker också att det är sorgligt men vi är rörande överens om att det kommer att bli jättebra på Kungshöjd också.

Nu hoppas jag bara att de kommer ihåg i viken kasse eller låda de har lagt min mat. Man vet inte så noga med matte…hon säger att hon har skrivit ner allt hon har lagt i de olika lådorna men rätt var det är hörs ”undrar var jag la hårborsten”.
Vi får väl se om det blir lätt att hitta sakerna (min mat!) imorgon kväll.

Hejdå Svingeln, vi ses säkert igen nån dag!

image

image

image

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar