Bokslukare

Jag hjälpte matte lite med lägenhetsrensandet igår.

Framförallt rensade jag lite på hennes gamla kemiböcker. Hon är ju klar med skolan, vad ska hon med dem till?

wpid-20140630_174334.jpg

I övrigt är det ganska lugnt.
Vi passar på att sortera lite bland alla saker vi har samlat på oss under 10år på Stampen. Det blir saker fast man itne tror det säger matte.
Jag tror på Robert Lind i Kramfors säger jag, det är inte mina saker som har samlats.

Jag är rätt bra på att avverka grejer. Här är tex ett exempel från mina tidigare rensningar.

tacke_1162291115_2627108

Nu har jag varit så duktig att jag tror att jag förtjänar en lite vilopaus faktiskt.
Jag ska nog vila lite på soffan, ta igen mig så att jag orkar rensa lite mer ikväll.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 Responses to Bokslukare

  1. Garcia skriver:

    Rensa? Ska ni flytta?

  2. ruffebloggen skriver:

    Ja, första september bär det av. Men inte så långt, bara till Kungshöjd.

Kommentera

