Heja Sverige!

Nu börjar Fotbolls-VM!

Heja Sverige tycker jag.
Matte såg lite skeptisk ut, men tyckte att jag väl kunde få fortsätta heja om jag så gärna ville det.

hejasverige

Hon och husse tror att Brasilien tar hem hela klabbet.
Osolidariskt att inte hålla på sin egen nation tycker jag.

Att de spelade som krattor i kvalet är inte skäl nog för mig, jag vidhåller att jag tänker heja på Sverige.

Heja heja!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

One Response to Heja Sverige!

  1. Garcia skriver:

    Hej Ruffe! Jag bor granne med dig, har ett spanskt namn, en blogg på italienska men hejar på Sverige! Matte hejar på Holland och Husse tycker att jag ska hjälpa spanjorerna, de behöver en som springer snabbt. Men jag vet inte, jag gillar mest att skutta lite och sedan sträcka ut och vila. Heja Sverige!

Kommentera

