Flyende (men ren) gris.

I morse fick matte nog värmeslag eller solsting.
Istället för att gå upp, vara zombie en stund, äta sin frukost och masa sig iväg till jobbet släpade hon in den arma grisen i duschen.

Det blev ett skrubbande och tvålande utan like.

Jag behöver väl knappt tillägga att jag inte var helnöjd…

Snart var det dock överstökat och jag kunde fly till min hallmatta och vila upp mig!


20140612_065032

 

Resten av dagen har jag ägnat åt att vila upp mig från morgonens bravader.
Hoppas att kvällen blir lugn och skön!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

