Det kallas kompromiss!

 

Igår tog matte och jag lite sovmorgon efter att husse hade gått till jobbet.
Eftersom hon sov som en klubbad säl fick jag bädda bäst jag kunde.

wpid-20140610_100111.jpg

 

Det blev riktigt bra om jag får säga det själv.

Sen vaknade brorsan och kom ut ur sitt skåp.
Gissa vems bäddsäck han tvunget skulle inta då?!

Jag fick be matte om hjälp för att kunna återinta min soffa.

wpid-20140610_111036.jpg

 

Efter lite förhandlande kunde vi båda två få plats och jag fick åtminstone ha min filt ifred!

wpid-20140610_193348.jpg

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

