Mera finbesök!

Nu har vi haft ännu mer finbesök!

Mattes guddotter (min gudmatte?) har varit här i några dagar och bott hos oss igen.

20140522_190413

20140522_184620

Det är alltid lika skoj när hon är här!

Jag fick tala om för henne på halv-skarpen att hon hade tagit min plats i soffan på kvällen när vi skulle se på film.
Då sa matte (och husse) till mig på hel-skarpen.
Jag fick jogga ett varv runt soffbordet och sen kunde vi samsas igen på divandelen.

Gudmatten har varit på Barnens Zoo i Slottsskogen på prao i några dagar.

Jag tror inte att hon har simmat med de här kompisarna:

20140522_163116

Utan mer chillat hos de här kompisarna (bild lånad från the internet):

61217_1241877003

Det verkar ha varit bra iallafall, det är ju huvudsaken!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

