Det går bra att sola inne också!

Om alla andra är inne ska jag också vara inne (det kan också vara dagg i gräset och då är det bäst att hålla sig inomhus..brrr).
Då är det grymt att solen visar sig även på vardagsrumsmattan.


2014-04-24

Bäst är ju såklart om nån sitter i fåtöljen och kliar mig på magen samtidigt men matte har lärt mig att jag ska vara glad för det lilla.

Hon ska väl i och för sig inte säga så mycket och förvänta sig att folk lyssnar eftersom hon lyckades glömma min mat när vi åkte till kollot…
Det finns mat i Dalslandet sa hon – och sen får jag leva på sågspån. Stackars mig.

Gammelmatte och gammelhusse säger att det ska lösa sig på bästa sätt men jag stödäter lite gräs när jag är ute för säkerhets skull.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

