Soooooool!

 

Här i kollo-land har vi kalasväder vill jag bara säga!

Så fort jag hade kommit ur den hemska hemska bilen fick jag lägga mig på gräsmattan och vila upp mig en stund.
Där var det varmt!


20140419_113416

20140419_113445

 

Även de tvåbenta soldyrkarna masade sig ut och umgicks i solen.
Gammelhusse hade tagit på fintröjan dagen till ära!

20140420_141951

 

Nu har vi påsklov alla tre. Det är faktiskt inte fy skam.
Jag försökte uppfostra dem i att man faktiskt KAN gå upp tidigt trots att det är ledighet. Åsikterna går lite isär på den punkten kan vi lugnt konstatera.
I måndags fick gammelhusse sovmorgon (han fick snooza 05:20 till 05:30) så jag kan ju tycka att han kan anstränga sig lite.

Matte & husse är hemma med brorsan och stökar i Götlaborg, där det tydligen också är varmt och gött.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

