On the road again

Jag har åkt på vårkollo.

I lördags packade jag in matte och husse i bilen och åkte till Dalslandet.
Det var ungefär lika inte skoj som vanligt att åka bil…


20140419_072829

 

Den här gången hade matte envisats med att ha med sig en cykel. Den hade vi packat inne i bilen, vilket blev ungefär lika trångt som det låter.

20140419_074343

Det var inte så illa för mig, jag hade ju mitt svängrum i min bur. Matte fick cykelstyret i skallen varje gång hon skulle vända sig om och prata med mig, det var nog lite värre.
Det som var värst för mig var att hon hade lagt min bilmuta inom syn- och lukthåll.

image

Himla taskigt…
Fram kom vi i alla fall och här är det soligt och varmt så jag har det hur bra som helst! Återkommer med bilder!

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

