Våren är tillbaka!

Helgen var faktiskt ungefär hur bra som helst.
Det blåste och regnade en hel del men då var jag inomhus och softade i soffan.

Sen var det sol och fint – då passade jag på att vårpromenera och visa upp mig för andra vårpromenerare.
Jag har fått klövarna klippta, lite besvärligt men mindre halkigt på golvet här hemma sen, så i det stora hela var det väldigt bra också.
Brorsan har varit snäll och jag har fått popcorn 🙂


wpid-20140410_180722.jpg

wpid-20140410_180753.jpg

wpid-20140410_180759.jpg

 

Helgen avslutades med serieledning, MotoGP och soffhäng.

370px-Liverpool_FC.svg

 

wpid-img_20140413_183229.jpg

Ungefär hur bra som helst alltså.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

