Ny kompis!

Matte kom hem från hufudstaden med en hel kasse full av paket!
Jag kollade raskt igenom påsen som hon orutinerat ställde i hallen vid hemkomst.

”Det är inget till dig”, hojtade hon, men ack så fel hon hade!

Det var VISST ett paket däri till mig. Det var en ny polare från husses mamma och syskon i Stockholm.
Jag fick undersöka på en gång.

Utfallet blev kanske sådär, men jag uppskattar verkligen tanken!

Nu har jag två vänner som jagar mig runt lägenheten.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

