Miljöombyte

Efter sommaren byter vi åkanten och skolgården mot murpromenerande och finfin utsikt.
Jag ska bli hissåkare igen (det hoppas jag verkligen i alla fall med tanke på alla trappor) och flytta till Kungshöjd.

image

image

Det kommer att bli jättekul att se sig om lite i stan men jag kommer såklart sakna några saker.

⚫ Grannarna!
⚫ Skolgården (läs: tuggummin under bänkarna, fast det kanske går att hitta substitut?)
⚫ Altanen på sommaren (fast matte säger att vi får balkong som jag får vara på under dagarna istället, det låter ju bra)

Några saker kommer jag inte sakna:

⚫ Att ha spårvagnar precis utanför fönstret.
⚫ Folk (barn, mestadels men inte bara) som klättrar 1cm från fönstret.

Nu hoppas vi på en solig, varm och lugn sommar att vila upp oss på innan det är dags att börja packa!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

