Sommartider, hej hej

 

Nu är det vår och med våren kommer vårkänslorna på ont och gott.

Lillbrorsan är fortsatt väldigt pigg.
Väldigt, väldigt pigg…

Han skuttar runt efter mig så fort han blir utsläppt ur sitt hem och ska vara precis exakt där jag är.

Det är trevligt att vara uppskattad, men jag vill ju helst få äta ifred.
Han tyckte inte det var så skoj när jag försökte äta ur hans matskål igår.

Matte hade förödelsedag igår och det firades med hela familjen W på besök.
Väldigt kul att se unge herr W och unga fröken W, båda kom direkt fram och klappade på mig när de kom innanför dörren!

De gav mig också lite tappade kakbitar och en hel del motion runt köket.
Bra kväll helt enkelt (det tyckte matte också).

Men bäst av allt är att det har blivit varmt och skönt!
För tillfället iallfall 🙂

Solen skiner nästan varje dag och fåglarna kvittrar som tokiga på morgonen.
Vår!

image

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

