Det gäller att passa på!

 

 

Om matte glömmer att stänga grinden till sovrummet när hon ska gå och träna på morgonen är väl inte det MITT fel?
Vem som helst hade ju tagit chansen och lagt sig i den stora bekväma sängen i sovrummet istället för gamla vanliga tråkiga soffan i vardagsrummet.

Jag är väl inte helt tappad bakom en vagn heller.

När de stapplande in genom dörren en timma senare gömde jag mig så gott jag kunde under täcket.
wpid-CAM00335.jpg

Tyvärr var jag inte så osynlig som jag trodde.
Matte hittade mig ganska omgående och såg till så att jag hoppade ner från sängen.

wpid-CAM00339.jpg

 

Märkligt nog skällde hon inte så mycket på mig utan skrattade mest och sa att jag var en sneaky sneaky bastard.

Det betyder ungefär samma som listig som en räv va?

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 Responses to Det gäller att passa på!

  1. Patrik skriver:

    Hej Rufus,
    Jag hittade ett ställe som du skulle trivas på. Se till att matte tar med dig dit på semester:
    http://distractify.com/fun/animals-fun/theres-an-island-where-wild-pigs-and-humans-hang-out-together-and-you-need-to-go-there-now/

    Hälsningar,
    Patrik

Kommentera

