Lördagsmys

Dagen började bra med att jag och brorsan fick upp matte ur sängen medelst en gemensam bajsaktion.
Ett lyckat stunt måste jag tillstå, det får läggas till listan över bra idéer.

Matte var kanske inte lika överväldigad, men vaken var hon icke desto mindre.

Sen hade vi soffmys i åtta sekunder.
Efter mystiden var över började brorsan stöka runt på min rygg, skulle rivas i örat och hålla på.
Jag blev (såklart) upprörd och kaos uppstod.
wpid-CAM00287.jpg

Efter öron-fadäsen fick jag nog och la mig på mitt eget lilla hörn i soffan.

wpid-CAM00292.jpg

Brorsan förpassades till fönstret och fick ligga där och sura en stund.

wpid-CAM00294.jpg

Nu badar han, jag vilar upp mig och de andra två sitter och ”jobbar” med datorerna.
I det stora hela är det en väldigt bra lördag, det fattas egentligen bara lite MotoGP.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

