Konsten att inte fatta en pik

 

 

När matte och jag var ute på promenad igår ville hon ta kort på mig.

Jag ville inte alls vara fotomodell, försökte så gott jag kunde att komma undan. Vred på mig, sprang fort åt andra hållet och ställde mig slutligen och kissade.
Nånstans går väl även hennes gräns.

Den (gränsen) visade sig gå nånstans strax (väldigt strax) innan ”ta kort på kissande gris”.

wpid-CAM00276.jpg

wpid-CAM00277.jpg

 

Här är bildbeviset.
”Nästan kissande gris”.
Imorgon hoppas jag att husse tar ut mig på promenad…

wpid-CAM00278.jpg

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

