Dörrvakter

 

Jag brukar vara dörrvakt hemma på min gata i stan.
Nu har jag fått hjälp av brorsan.

Han verkar ha tagit över lite här hemma nu när jag har varit på kollo så länge.
Det är lite irriterande.

wpid-CAM00248-1.jpg

Fast jag gillar honom ändå och han får vara i soffan precis hur mycket han vill även om det är lite irriterande att han alltid vill ha just den platsen jag ligger på. Även om jag precis har flyttat mig till den platsen eftersom han alldeles nyss ville ha just den platsen jag var på nyss…

Det är bra att få hjälp med dörrvaktandet dock, så att ingen smiter ut ur köket utan att ge oss mat.

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

