The pig is alive!

 

Jag har varit på hundpanget och haft det jättebra i en vecka!
Strax efter att matte hade hämtat mig från Dalslandskollot fick jag åka och hälsa på mina vänner bulldogarna i Torslanda.
Så fort matte släppte ut mig ur bilen visste jag direkt till vilken dörr jag skulle gå!

wpid-CAM00175.jpg

 

wpid-CAM00176.jpg

 

Jag fick mitt gamla rum, det nära köket (maten), det är görbra.
Veckan har mest gått ut på att umgås med mina kompisar (mest tvåbenta), ta promenader ute i hagen och massakrera min bäddsäck. Bara delar av säckens innehåll fick komma med hem igen tyckte matte.

Väl hemma var det fullt av glada återseenden.
Soffan, köket, mattorna, husse och brorsan. Allt i rätt ordning.
Det har varit kul att vara på långkollo, men nu är det skönt att vara hemma på min gata i stan igen.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

