Yogagris

Jag är inte bara världsbäst på plankan, jag är grym på yoga också!
När gammelmatte håller på och viker ihop sig på sitt liggunderlag (förlåt, sin yogamatta) hjälper jag till så gott jag kan.

Jag hjälper t.ex. till med att vända blad.

SAMSUNG
Jag kan också låna boken för eget bruk ibland.
Det kan ju vara så att grisen behöver lite egentid och sträcka ut sig.

Hon tyckte att jag kunde sträcka på mig nån annanstans så jag fick hålla mig på (tras)mattan.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

