Ninjagris del 2

Här på kollot får jag inte vara i soffan. den stora nya soffan alltså.
Min soffa får jag och bara jag vara i!
Men tydligen är nya fina soffan off limits för fyrfotingar.

Oftast är jag snäll och skötsam gris som inte alls har nåt behov av att bryta regler.
Fast ibland måste jag utmana mig själv och regelverket lite.

Då är det bra att ha sådana fantastiska ninjaegenskaper som jag har!


Bild från Zazzle.

Hursomhelst så väntade jag lömskt till gammelmatte och gammelhusse hade gått och lagt sig, sen slog jag till!
Tyst som en gris hoppade jag upp i den förbjudna soffzonen och började göra mig hemmastadd.

Tyvärr kom gammelmatte på mig ganska omgående, hon klev ut i vardagsrummet och undrade vad jag höll på med…
Ninjagrisen fick kvickt retirera till sitt eget territorium för att laga sitt ego smida nya ränker!

IMG_7197

Tills vidare sover jag, helt självvalt, i min egen soffa.

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

