Ingen huvudvärk här i alla fall

Det såg jag till häromdagen när jag bröt mig in i  hjälpte till att packa upp gammelmattes väska.
Hon hade lämnat den helt oövervakad i sovrummet som jag inte får vara i så det var bara att förse sig.

Alvedon bjöds det på den här gången.
Och vatten med juice i för att skölja ner allt med.

Jag hade kanske behövt den där värktabletten när jag hade åkt bil och fått pedikyr, men då fick jag hålla tillgodo med blåbärssoppa.
Nu kommer jag inte ha huvudvärk i alla fall.
Och det är ju bra.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

