Kollorapport

Jag har det bra här på kollot!
De tar hand om mig och ger mig mat när jag vill (nästan jämt) och låter mig sova ut på morgonen, himla snällt.

wpid-CAM00137.jpg

 

Enda nackdelen är att de har köpt en ny fin soffa här.
Den får jag ICKE gå upp i. Så fort jag försöker blir det stort rabalder…

När jag tröttnar på att fråga om lov (eller försöka smita upp) går jag in och kollar om det går att få lite grillgaffelgos hos gamelhusse.
Oftast går det bra. Om han tappar koncentrationen och glömmer klia mig ser jag till att han kommer ihåg…
En rejäl knuff på knät brukar funka 🙂

Matte var här och hälsade på oss hela helgen. Hon åkte en del skidor men hon han också gosa med mig.
Det var kul att ha matte på besök, men jag blev väldigt glad när jag förstod att jag inte behövde åka bil igen. Vi kan vänta lite med det tycker jag, jag har det jättebra här.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

